Killer Kate
Kate og søsteren hennes Angie har ikke snakket med hverandre siden Angie flyttet hjemmefra, og lot Kate ta seg av den syke faren deres. Syv år etter at hun flyttet vil Angie skape forsoning med søsteren, og inviterer Kate til utdrikkingslaget sitt - en helg i et avsidesliggende hus som ble booket via en app. Men det kvinnene ikke vet er at de ved å dra til huset går rett inn i en felle.