Language Lessons
Når Adams liv rammes av en tragedie, blir hans online-spansklærer Cariño en livline han ikke ante at han trengte. De utvikler et uventet og komplisert emosjonelt bånd — men kjenner man virkelig noen bare fordi man har vært gjennom en traumatisk opplevelse sammen med personen? Bittersøt, ærlig, og til tider mørk og morsom.