Let's Be Frank
Hvem er den mystiske Frank Solomon? Er han en ydmyk, godhjertet og omtenksom surfer? Eller er han noe mer, en hardtarbeidende bad boy? Mannen og myten virker å være uatskillelige. Trykk play og nyt en av de rareste og kuleste surfefilmene du kommer til å se på lang, lang tid.