The Wedding Guest
Adam (Justin Long) er fortsatt forelsket I eksen (Cobie Smulders). Så når han dukker opp I bryllupet hennes for å vise at han har gått videre, bekrefter en rekke morsomme og kleine møter bare at han aldri har vært mer forelsket.