Multiverse
Fire briljante universitetsstudenter blir tvunget til å konfrontere seg selv på skremmende måter når deres kvantefysikkeksperiment fører til en sammenfiltret parallell tilværelse som får dem til å stille spørsmål ved hvem de er og hva som er ekte.