The Ghost Network
Etter en forferdelig bussulykke, avdekker Olivia, Peter og Bishop en mann som har visjoner av avvikshendelser før de skjer.
Når det oppdages at en alminnelig mann kan kontrollere elektrisitet, får det farlige og skjebnesvangre følger. Vår usannsynlige trio må etterforske dette høyspente spesialtilfellet.
Når en kvinne med en sjelden sykdom på uforklarlig vis forårsaker ulidelig smerte og død hos alle hun møter, peker sporene mot ulovlig legemiddeltesting…eller det som verre er.