Devs
Når kjæresten Sergei forsvinner etter å ha begynt i ny jobb i den hemmelighetsfulle Devs-avdelingen i teknologibedriften Amaya, begynner dataingeniøren Lily å mistenke at forsvinningen ikke er så likefrem som den virker.
Lily får ekskjæresten Jamies hjelp til å etterforske Sergeis forsvinning. Hun begynner å lure på hva hun egentlig visste om Sergei.
Lily vender tilbake på jobb i Amaya og forteller om sine mistanker til Jen og Anya. Forest får besøk av Laine, en mektig senator som stiller spørsmål om Devs-prosjektet.
Etter Lilys oppførsel på Amaya tvinger Kenton henne til å oppsøke en psykiater. Devs-teamet diskuterer det etiske ved oppfinnelsen deres, og Forest bedyrer sitt engasjement for prosjektet.
Kenton besøker Jamie for å sikre seg hans taushet, mens Katie utnytter Devs-systemet i skjul for egen vinnings skyld.
Lily og Jamie oppsøker Forest for å finne svar, og Katie avslører for Lily hva Devs-systemet virkelig er.