Tales From The Loop
Tales From The Loop er inspirert av de makeløse maleriene til Simon Stålenhag og utforsker de utrolige eventyrene til menneskene som bor over loopen, en maskin som ble bygget for å avdekke og utforske universets mysterier - for å muliggjøre det som tidligere var forbeholdt science fiction.
Loop
En liten jente som bor i en småby, blir nysgjerrig på det mystiske arbeidet moren driver med under jorden på et anlegg som kalles loopen.