Night Sky
Irene og Franklin York, et pensjonert par, har en hemmelighet: et kammer som ligger begravd i hagen deres, som på mirakuløst vis fører til en fremmed, øde planet. Når en gåtefull ung mann ankommer, blir York-parets liv snudd på hodet, og det mystiske kammeret de trodde de kjente så godt, viser seg å være mye mer enn de kunne sett for seg. Med Sissy Spacek og J.K. Simmons i hovedrollene.
La Capilla
Franklin og Irene bestemmer seg for hva de skal gjøre med den mystiske mannen fra kammeret. Alenemoren Stella sliter med å avsløre en familiehemmelighet for tenåringsdatteren Toni.
Mens Irene finner ny livslyst, blir Franklin mer mistenksom overfor Jude. I Argentina har en gjest noe viktig å gi til Stella og Toni.
Irene hjelper Jude med å lete etter en han har mistet. Franklin knytter et uventet bånd. Stella begynner oppdraget sitt med hjelp fra en gammel venn.
Irene går til nye lengder for å hjelpe Jude. Stella og Denis besøker begge steder fra fortiden. Franklin gir Byron en uventet gave.
En sjokkerende oppdagelse splitter Franklin og Irene. Spenningen mellom Stella, Toni og Nick når nye høyder. Jude rekrutterer Denise til letingen sin.