Pop Redemption
Hver sommer siden de ble tenåringer, drar Dead MaKabes på hva de pretensiøst kaller sin sommer-turné - et fåtall konserter på mindre kjente festivaler i Europa. Men de fire vennene er snart 30 og dette er muligens deres aller siste uke med rekreasjon.