Red Dragon
DET FØRSTE OG MEST FRYKTINNGYTENDE KAPITTELET I TRILOGIEN OM HANNIBAL LECTER. Anthony Hopkins er tilbake i sin hittil beste og mest grufulle tolkning av den ondskapsfulle Dr. Hannibal Lecter. FBI-agenten Will Graham, Edward Norton ("Fight club") er egentlig førtidspensjonert, men får i oppgave å pågripe en seriemorder som går under navnet "The Tooth Fairy". For å få en slutt på de brutale...