Share?
En mann kjemper for å overleve etter å ha våknet opp alene, fanget i et samfunn som kun er forbundet med primitive datamaskiner, der evnen til å underholde er hans eneste valuta. Den første spillefilmen noensinne som er filmet helt og holdent fra én fast kameravinkel.