Spy
CIA-analytikeren Susan Cooper (Melissa McCarthy) er i ferd med å gå fra kontorjobb til å bli verdens nyeste – og mest usannsynlige – hemmelige våpen. Når partneren hennes (Jude Law) forsvinner og en annen toppagent er i fare, melder Susan seg frivillig til å gå i dekke og ta ned en dødelig våpenhandler. Spy er en uimotståelig blanding av vittigheter, action og eventyr.