Stol på meg
Historien om den karismatisk ung gründer Waleed Ahmed startet sitt eget selskap i en alder av 18 år. Omtalt i media som «Norges Mark Zuckerberg», fikk han raskt innpass hos politikere, diplomater og kongelige. Hvordan kunne dette ende i en arrestasjon av FBI og en dom på 11 år for internasjonal svindel?