The Tech Bro Murders
Presset fra Silicon Valley gjør drømmere mørke. Løytnant Sandra Brown avdekker drepte teknologimagnater og millionær-mordere.
Killer Code
Politiet får en vanskelig sak å løse når de finner Kathy Anderson, en populær arborist, brutalt drept i hjemmet sitt i Silicon Valley.
Jeanine Harms, en samvittighetsfull IT-arbeider, forsvinner etter en date med en innflytelsesrik mann. Politiet må finne henne før saken blir henlagt.
En pensjonert Silicon Valley-leder prøver seg i vinbransjen, men et risikofylt samarbeid med en vågal Napa-gründer får en dødelig utgang.