Den syvende himmel
Vi følger det kaotiske livet til pastor Eric Camden, hans kone Annie og deres syv barn. Pastoren og kona møter stadig nye problemer, og de må holde orden på en stor familie samtidig som de bevarer romantikken.
Familien Camden lar pastor Morgan Hamilton og hans familie bo hos dem etter at kirken deres ble brent ned av en rasistisk gruppe.
Til tross for familiens advarsler, forsøker Lucy å lære sannheten om Mike Mitchell, en mystisk enstøing anklaget for mord.