Møt familien Braverman! De fire voksne søsknene Sarah, Adam, Crosby og Julia har alle egne familier og kjemper med ulike problemer i hverdagen – fra kjærlighet og forhold til jobb, skole og familieliv.
Man Versus Possum
Adam og Kristina prøver å akseptere at sønnen Max kan ha Aspergers. Sarah er på jobbjakt, og Zeek synes hun bør sikte høyt. Crosby prøver å bli kjent med sønnen han nettopp har møtt. Julia er opprørt over en annen mor på Sydneys skole.
Sarah gjør det slutt med Jim og får problemer med bilen. Max blir utvist fra skolen, og Adam og Kristina må finne en ny løsning. Crosby har en morsom dag med Jabbar. Julia innser at hun har gått glipp av mye i datterens liv.
Adam får hjelp av Drew når Max igjen er med på baseball-laget. Sarah blir kjent med Ambers engelsklærer, Mr Cyr. Crosby føler presset over å ha barn tidligere enn forventet. Julia prøver å lære Sydney å forsvare seg selv.