Akame Ga Kill
Den unge krigeren Tatsumi drar til Imperial Capital i et forsøk på å samle inn penger til den fattige landsbyen sin. Han blir rekruttert av snikmordergruppen Night Raid, som kjemper mot korrupsjon i imperiet.
Kill the Authority
Akame trener Tatsumi slik at han kan bli et fullverdig medlem av Night Raid, og Tatsumi, Akame og Leone får et oppdrag.
Mines stille natur gjør ting vanskelig for Tatsumi i treningsøktene deres. Samtidig får Mine og Tatsumi tildelt et attentatoppdrag.
Tatsumi fullfører treningen til Leone og Sheele. I hovedstaden møter han en kvinnelig soldat fra keiserbyen som bærer et av keiserens våpen.