All You Need Is Crime
Vennene infiltrerer en radikal høyreekstrem gruppe for å avsløre detaljer om Borghese-kuppet.
Gianfranco returnerer til 1970, men blir forfulgt av en agent som er fast bestemt på å beholde status quo.