Alvinnn!!! og gjengen
Tegnet barneserie om de tre jordekornene Alvin, Simon og Theodore. Ekornene er som helt vanlige unger. De går på skolen, gjør lekser, krangler og holder konserter for millioner av fans. Å, glemte vi å nevne at de er internasjonale rockestjerner?