Ant-Man
Følg Scott Langs eventyr som Ant-Man, som takler alt fra superskurker til miniromvesen-invasjoner (og innimellom hjelper Cassie med leksene). Sammen med Wasp og Hank Pym, beskytter Ant-Man verden én tomme av gangen.
Til tross for Hank Pyms advarsel, klarer Ant-Man å søle suppe på drakten, noe som fører til størrelseskaos mens han prøver å bekjempe den ondskapsfulle Egghead.
Ant-Man og Wasp er i Hank Pyms lab når de blir angrepet av en hær små romvesener som vil ha tak i Pyms vekst-teknologi.
Scott og Hope Pym prøver å nyte dagen når Whirlwind angriper. Heltene skifter drakt til Ant-Man og Wasp for å bekjempe den vindfulle gangsteren før han ødelegger byen.