Anthony Bourdain: No Reservations
Burduse kokk og bestselgende forfatter Anthony Bourdain besøker både populære kulinariske restauranter og odde og unike spisesteder ute på landsbygda i jakten på den ultimate middagsopplevelsen.
I "Anthony Bourdain: Ingen reservasjoner" fører reisen ham til folk og steder langt videre enn matriket, fra Island til New Zealand og Paris til New Jersey.