Long Way Up
Motorsykkeleventyret fortsetter i tredje del av Long Way-serien. Ewan McGregor og Charley Boorman reiser gjennom fantastisk landskapp i Sør-Amerika og Mellom-Amerika - kjørende på Harley Davidsons prototyper på elektriske motorsykler.