Apples Never Fall
Når matriarken i den rike familien Delaney plutselig forsvinner, må de fire barna hennes finne frem til sannheten og stille spørsmål ved alt de trodde de visste om foreldrene sine.
Mens søket etter Joy trappes opp, leder sønnen hennes Logan politiet vekk fra familien.
Troy tar en risikabel avgjørelse mens han unngår politiet, som vet at han skjuler viktig informasjon.
Stans uberegnelige oppførsel skaper mistanke når det dukker opp viktige nye beviser.