Arcane
Welcome to the Playground
De foreldreløse søstrene Vi og Powder skaper trøbbel i undergrunnsmiljøet i Zaun etter et tyveri i snobbete Piltover.
Et legendarisk oppgjør mellom gamle rivaler fører til et skjebnesvangert øyeblikk for Zaun. Jayce og Viktor risikerer alt for forskningen.
Piltover tjener store penger på teknologien sin, så Jayce og Viktor tenker nøye over sitt neste trekk. Et velkjent fjes kommer opp igjen fra Zaun for å skape kaos.
Håndheveren Caitlyn tar saken i egne hender og drar til underbyen for å spore opp Silco. Jayce blir et mål når han prøver å slå ned på korrupsjonen i Piltover.
En ivrig lærling undergraver mentoren sin i Rådet når en magisk teknologi raskt utvikler seg. Med myndighetene hakk i hæl må Jinx konfrontere fortiden sin.