Archer
Training Day
Lana begjærer Sterling Archer, noe som fører til at Malory forfremmer Cyril til feltagent. Dette tvinger Archer til å lære opp Cyril.
Malorys jobb er i fare etter at en video med sensitivt innhold havner i feil hender, og hun må stole på Archers ferdigheter som forfører for å løse problemet.