Archie
Seriestart. Unge Archie Leach rømmer fra sin fattige barndom Bristol og reiser til USA. Parallelt har den 58 år gamle filmstjernen, som for lengst skiftet navn til Cary Grant, forelsket seg i skuespilleren Dyan Cannon.
Archie Leach flytter fra New York til Hollywood, der han blir oppdaget av den skandaløst frigjorte filmstjernen Mae West.