Fosse/Verdon
«Fosse/Verdon» handler om det 50 år lange, enestående romantiske og kreative partnerskapet til Bob Fosse og Gwen Verdon.
Gwen og Bob jobber med hver sine prosjekter, og Gwen tenker tilbake på starten av karrieren sin og omstendighetene som førte henne til der hun er i dag.
Bobs karriere tar noen store steg fremover, mens Gwen sliter med å takle noen personlige og profesjonelle tilbakeslag.
Når gamle venner gjenforenes for en weekend ved stranda, oppstår det nye gnisninger mellom Bob og Gwen.