Pose
Blanca blir nektet adgang til en populær bar, og det fører til en betydningsfull feide. Uerfarne Damon får lære sannheten om kjærlighet og sex når han blir invitert på et stevnemøte.
Candys usikkerhet over utseendet sitt blir forsterket når hun blir kritisert på et ball. Blanca blir bekymret når Damon og Ricky får en helsemessig støkk som truer med å skille dem.
Blanca blir nødt til å ta kontakt med søsknene sine for første gang på lenge når moren dør.