The Offer
A Seat at the Table
Al Ruddy setter seg fore å produsere "The Godfather". Joe Colombo har en mørkere skjebne for filmen.
Fade In
Ruddy møter Colombo. Evans havner i en vanskelig situasjon med den administrerende direktøren i Gulf & Western.