Trust
Trust handler om prøvelsene og triumfene til en av det tjuende århundres mest ikoniske dynastier, Gettyene, og utforsker kompleksiteten i hjertet av enhver familie, rik eller fattig. Historien begynner i 1973 med kidnappingen av John Paul Getty III.
Idet nyheten om kidnappingen av barnebarnet hans sprer seg, sender J. Paul Getty sin pålitelige fikser, Fletcher Chace, til Roma for å undersøke den mystiske forsvinningen.
J. Paul Getty nekter å betale noe som helst til barnebarnets kidnappere, dette får betydelige, uforutsette konsekvenser i Italia.
Lille Paul blir kjent med kidnapperne sine, mens Primo åpner en kommunikasjonskanal til Gail.
Lille Paul og Angelo prøver å bli enige om deres neste steg, mens Primo og Leonardo mobiliserer lokalsamfunnet.