Bait
Å TROLLE, Å PROVOSERE
Shah har en ny sjanse til storhet. På tide å bevise for verden at han har det som skal til.
Hva betyr et navn? Klokka tikker idet den store auditionen nærmer seg, og Shah prøver å finne familien sin og seg selv.