Starstruck
Tre måneder etter at Jessie flyktet fra Tom, renser de luften etter å tilfeldigvis støte på hverandre. Når de koser seg på sin lenge etterlengtede andre date, klarer ikke Tom å la være å lytte til andres advarsler om deres mulige romanse.
Kate og Jessies drapsmysteriefest blir avbrutt da Tom dukker opp og trenger hjelp. Jessie sliter med å sjonglere flere flammer.
Kate blir invitert til Toms premiere og tvinger en nølende Jessie til å bli med. Tom og Jessie blir avbrutt av en uventet visitt.