Ballard
Basert på Michael Connellys bestselgende bøker. Kriminalbetjent Renée Ballard er den fryktløse nye lederen for LA-politiets underfinansierte og frivillige avsnitt for uløste saker. Utstyrt med urokkelig besluttsomhet kjemper Ballard mot tiden for å løse byens mest utfordrende saker, konfronterer gjenferdene til tidligere ofre, nåtidens ekte farer og selv sin egen fortid.
Fortapte sjelers bibliotek
Ballard gjenåpner en mystisk sak om en ukjent mens hun søker rettferdighet for et byråds drepte søster. Mens hun navigerer blant motvillige vitner, avdelingspolitikk og sine egne demoner, avdekker Ballard og teamet hennes begravde hemmeligheter som antyder korrupsjon i politistyrken.
Høystakker
Ballard og Parker etterforsker drapet på rengjører Yulia Kravetz. I mellomtiden gjenforener jakten på seriemorderens siste offer Ballard med etterforsker Harry Bosch.
Dødsfallet til brorskapsmedlem Nick Thatcher ble i 2006 fastslått som en ulykke. Når en video som beskylder brorskapet for drap går viralt, blir Ballard og teamet hennes tvunget til å gjenåpne saken.
Ballards seriemorder-etterforskning tar en risikabel vending. Med 72 timer på seg til å sikre saken før den overføres til Drapsavsnittet, kjemper teamet mot tiden for å finne koblinger mellom ofrene.