Banksters
Yusuf blir arrestert for en rekke bankran. Hvem var hans medskyldige? Hvem sladret på ham, og hvorfor bare på ham? Ingenting er som det ser ut.
Når Yusuf blir anklaget for å ha stjålet millioner, bestemmer søsteren Selda seg for å finne medhjelperne hans og avsløre hvem som har forrådt ham.
Før han blir arrestert, bruker Yusuf uvanlige metoder for å nedbetale farens gjeld. Selda presser Steven for navnene på andre medskyldige.