Styx
Når Raphaël Styx, en korrupt politimann, våkner opp i en tilstand av levende død etter å ha blitt skutt og etterlatt for død, navigerer han i en ny, uhyggelig tilværelse.
Styx sin fraseparerte kone Isabelle søker hjelpen hans. En skikkelse kjent som Vikingen dukker opp.