You Would Do It Too
En buss blir kapret av tre ranere - som ender opp med å dø før de kunne unnslippe. Alle passasjerene forteller samme historie: En mann med hette reddet dem. Etter hvert som saken utvikler seg, blir linjen mellom helt og forbryter utydelig.