Las Azules
Inspirert av ekte hendelser. I 1971 trosser fire kvinner normene og slutter seg til Mexicos første kvinnelige politistyrke – bare for å oppdage at det er et reklamestunt for å distrahere media fra en seriemorder. Etter hvert som dødstallene øker, inngår de en pakt om å finne morderen.