Basic Bitch
Livsfilosofien til venninnene Anine, Ingrid, Madeleine og Julie er enkel: Ha det fett så lenge du kan, stå sammen – og aldri glem at det er bedre å være en nier i Tønsberg enn en firer i Oslo.
Bedre å være en nier i Tønsberg
Venninnene Anine, Ingrid, Madeleine og Julie var de fineste ‘94-jentene i Tønsberg. Det er de fortsatt – for alle de andre har dratt fra byen. Jentegjengen er deres ugjennomtrengelige fort.
Biggus Dickus
Madde gleder seg til å begynne i ny jobb på farens psykologkontor. Men en av de andre psykologene stjeler farens oppmerksomhet. Jon anklager Julie for å ikke være morsom – det er det morsomste hun har hørt.
En bakfull Anine lyver på seg en graviditet for å slippe unna arbeidsoppgavene på Meny. Men snart har hele arbeidsplassen fått med seg de gode nyhetene. Samtidig oppdager Julie og Madde at de kan ha ødelagt livet til en tidligere lærer.
Julie har bursdag og jentene forbereder overraskelsesfest – en fest Julie selv står ansvarlig for. Men midt i forberedelsene oppdager Anine at hun er gravid. Og denne gangen er det ikke løgn. Samtidig gjør Ingrid det nok en gang slutt med Jan Markus.
Julie er lei av å vente på at Jon skal fri. Derfor bestemmer hun seg for å ta saken i egne hender. Anine reiser hjem til mamma med store nyheter, men som vanlig stjeler lillebror Stian oppmerksomheten.
Jentene er klare for den årlige bryggefesten. Julie benytter anledningen til å komme seg tilbake på sjekkemarkedet og gjenopplive et gammelt kallenavn. Samtidig prøver Madde å sjekke opp Molle, men får uventet konkurranse fra et par Oslo-jenter.