Basic Bitch Bærum
Techno tits
Marie bestemmer seg for å bli mer «spicy» og ender opp på en fest hun absolutt ikke vil være på. Sunniva drar på date med en Stabæk-spiller.
Pick-me girl
Gjengen skal på kostymefest! Sunniva sjekker opp Filip Huseby, men får hard konkurranse. Lotta og Martin tar et utradisjonelt kostymevalg.
Maries tilsynelatende drømmedate tar en uventet vending når fyren avslører sin spesielle interesse. Lotta er på date med Martin.
Lotta oppdager at Martin har gått videre og sender Nico og Sunniva ut for å spionere på hans nye flamme. Marie er fyllesyk, og får et uventet besøk.