Oh Hell!
California
Etter å ha fått sparken havner den noen-og-tjueårige, kaotiske Helene i skyggen av sin influenser-venn, som hun forgjeves har prøvd å konkurrere mot siden barndommen.
For å imponere sin fordomsfulle venn Maike med et tilsynelatende lykkelig forhold må Helene overtale sin utkårede Oskar til å spille kjæresten hennes i et middagsselskap.
Nyforelskede Helene må tone ned sin kjærlighet til den overveldede Oskar for å unngå å sette det nye forholdet i fare.