Sort Of
Sabi Mehboob er en genderfluid millenial som lever på tvers av ulike identiteter, og viser at merkelappene vi har satt på oss selv ikke lenger er gjeldende... for noen.
Sort of Gone
Etter å ha blitt dumpet og fått sparken samme dag, vurderer Sabi en mulighet som kan forandre hele livet deres, til en uventet ulykke setter deres nye planer på spill.
Etter å ha vært utsatt for kvelningsfare, blir Raffo innlagt på samme sykehus som Bessy. Raffo finner ut at Sabi har skjult barnepikedelen av livet deres de siste tre årene.
Sabi oppmuntrer Violet til å bearbeide sine komplekse følelser, mens familien prøver å finne den beste måten å feire bursdagen til Violet på.
Det blir enda mer anspent mellom Sabi og Paul, ettersom Paul forsvinner, og Sabi blir nødt til å droppe en morsom kveld for å passe barna.