Batbilene
Stopp den Anda
Ducky-båten får en ultra-drivstoff-celle-oppgradering, noe som gjør han til det raskeste kjøretøyet i Gotham. Bam må, som en trygg leder, samle Batbilene for å stoppe turbo-Ducky.
Bam tar en vanskelig lederavgjørelse som får Batwing til å krasje. Han gjør alt for å gjøre det godt igjen gjennom et flyoppdrag mot Penguin og hans gigantiske Ducky-blimp.
Alle er glade etter at Bibi, Batgirl og Robin klarer å ta Toyman og hans Ny-Sjanse-fjernkontroll, bortsett fra Bibi som er flau over at hun bommet på landingen. Hun bruker Toymans Ny-Sjanse-fjernkontroll for å repetere oppdraget til hun er fornøyd.
Redbird vil bli med Bam og ta Prank, men Bam mener Vanen er for farlig. Redbird, i all hemmelighet, følger med likevel, men nærværet hans gjør mer skade enn nytte. Bam er opprørt, men etter at Redbird redder han, innser Bam at det er verdt et forsøk.