Marvel superhelt-historier
Spider-Man forteller om ting han har lært på actionfylte eventyr med andre Marvel-helter!
Etter å ha kjempet mot Doc Ock, drar Spidey og kameraten Miles Morales til byen for å fange en katt de har skremt bort.
Spidey slår seg sammen med den berømte Captain America for å spore opp en leketyv kjent som Tinkerer.