Pysjheltene
Nattninja stjelder alt sportsutstyret fra sportsdagen og gir det til ninjalinoene sine. Romeo stjeler en pterodaktylmodell fra dinosaurutstillingen og gjør den om til en flygende robot.
Romeo stjeler Gekkos stemme, men Gekko er ikke sikker på at han vil ha den tilbake før diktpresentasjonen sin. Nattninja har stjålet mester Fangs dyrebare sverd.