Before They Kill Again
En gisselforhandler blir tilkalt til en gisselsituasjon og må prøve å overtale den bevæpnede mannen til å overgi seg før noen dør.
Noen som kopierer Zodiac-morderen, terroriserer New York. Politiet vet ikke hvem han er, og det er opp til erfarne etterforskere å overliste ham.