Bendtner
Historien om den talentfulle gutten fra Amager som siktet mot stjernene og hadde verden for sine føtter, men som ble dratt inn i profflivets glamorøse skyggesider og sviktet av sine nærmeste.
Siste sjanse
Nicklas gjør sin entré i FCK-garderoben. Fansen behandler ham som en hjemvendt frelser, og presset er enormt fra dag én. Selv drømmer Nicklas om å gi seg på topp, og alt ser lyst ut.
Nicklas blir kalt inn til samtale med Ståle Solbakken, som forteller ham at kontrakten ikke blir forlenget. Drømmen om suksess i barndomsklubben slukkes før den i det hele tatt har begynt.