Rooney
ROONEY er en fengslende dokumentar med eksklusiv tilgang til livet og karrieren til en global idrettsstjerne og Englands største angriper gjennom tidene. Dette er en priviligert titt inn i Wayne Rooneys fantastiske vei til storhet. Fra en ydmyk begynnelse til en av de mest ikoniske navnene i sportens verden.