Black Sails
Den tidligere så mektige kaptein Flint blir offer for mytteri. Nykomlingen John Silver holder noe verdifullt skjult for kapteinen sin. På øya New Providence holder Eleanor Guthrie ting på rett kjøl når den britiske marinen dukker opp.
Flint avslører en tyv blant mannskapet sitt. Silver og Max gjemmer seg på horehuset. Eleanor står overfor et umulig valg.
Mannskapet på The Walrus mislykkes med et oppdrag. Silver advarer Flint om Billy. Eleanor trenger hjelp fra sin far, til tross for at det betyr illojalitet mot Mr. Scott. Vane får uventet besøk av en person fra fortiden.
Flint og besetningen på The Walrus blir involvert i et dødelig spill til havs. Richard tvinger Eleanor til å avsløre sine planer. Rackham bestemmer seg for å bytte karrierevei, mens Bonny betror seg til Max.
Den pågående jakten på Andromache blir stadig mer kostbar. Eleanor ber Silver om hjelp, mens Bonny tar stilling til et viktig spørsmål. Billy vil at Gates konfronterer Flint.