Bosé
Livet og karrieren til den anerkjente spanske sangeren Miguel Bosé, hvis unike personlighet brøt barrierer i et Spania som sakte åpnet seg for endring.
I ferd med å starte sin egne familie endrer en ulykke livene til unge Miguel og Bárbara Nascimbene.
Miguel går inn i en midtlivskrise og havner i en kreativ nedtur. Et greatest hits-album blir gitt ut.
Miguel bytter stil, avslutter tiden som tenåringsidol og blir en mer moden artist.